.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرودگاه رشت زیانده است

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از زیانده بودن این مجموعه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز فتاح رضوانی در گفتگو با مهر افزود: از مجموع 54 فرودگاه کشور50 فرودگاه جزو فرودگاههای زیانده محسوب می شوند که فرودگاه رشت نیز از آن جمله است.

وی با اعلام اینکه بهره مندی از امکانات فرودگاهی در دنیای معاصر یکی از زیر ساخت های مهم توسعه اقتصادی است، اظهارداشت: استان گیلان یکی از استانهای کشور است که با داشتن فرودگاه بین المللی می تواند از این فرصت مهم اقتصادی بهره مند شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت: فرودگاه یکی از زیر ساخت های مهم توسعه استان است و استقبال از امکانات و تجهیزات فرودگاهی می تواند آورده بسیار خوبی برای استان داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر تقاضای برای فرودگاه از سوی شرکت های هواپیمایی باشد و استقبال خوبی از ناحیه مردم انجام شود به یقین فرودگاه فعالتر و از حالت ضرر دهی به سود دهی تبدیل خواهد شد.

رضوانی با اشاره به اینکه متاسفانه فرودگاه رشت از این موهبت برخوردار نیست، افزود: از یک طرف استقبال مردم کم است و طرف دیگر فعالیت های بخش های خصوصی به ویژه بخش های که می توانند در امر حمل و نقل هوایی فعال باشند، بسیار محدود است.

وی گفت: ناوگان های که می توانند فعالیت داشته باشند مثل شرکت های هواپیمایی فعال در استان انگشت شمار است و این امر باعث می شود که استقبال آنچنان که بایسته و شایسته است، انجام نگیرد.

مدیرکل فرودگاه گیلان یادآورشد: از عوامل مهم زیان دهی فرودگاه رشت نبود شرکت های فعال متنوع هواپیمایی در استان است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.